Harjoittelua



Kokonaisen illan olen nyt kotona harjoitellut unohtuneita taitoja! Eilen illalla minä istuin emännän vieressä sohvalla ja kuuntelin kuinka hän luki minulle sellaista kirjaa, jonka luulin olevan matkaopas.
 Ei se ollutkaan sellainen, vaikka sen nimi onkin
  MATKALLA TULLAAN SUUREMMIKSI.
Sitten luulin, että se on joku koiran käytösopas, koska olin juuri ollut lomamatkalla.
Ajatella jos matkustaessa tulisi aina isommaksi koiraksi!

Kirjan on kirjoittanut Eppu Nuotio ja kuvittanut Virpi Penna.
Penna on ruotsia ja se tarkoittaa suomeksi kynää.
Aika kiva nimi kuvittajalle.


Tässä yksi Sotka-runo siitä kirjasta:

Oli sotkalla tukka sekaisin
minä permanentin tekaisin.
Nyt sellolla sotka, kikkarapää
silakkalauluja säveltää.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Harkitsetteko Maltankoiran?

Kiitos kirjeestä